Arranquen els camps de treball local 2020

Més de 100 joves han començat els camps de treball local als municipis de la comarca.

DILLUNS 06 JULIOL 2020

L’Oficina Jove de la Segarra ha engegat aquesta setmana els camps de treball a Sant Guim de Freixenet, Torà, Ribera d’Ondara, Tarroja, Plans de Sió, Sant Ramon, Cervera i Guissona

En total s’hi han apuntat un centenar de joves que realitzaran els camps de treball, a la majoria de municipis, del 6 al 10 de juliol, de 10 h a 13 h, on es realitzaran diferents tasques que han proposat els mateixos joves a través d’un procés participatiu.

Tal com explica la consellera comarcal de l’Oficina Jove, Canòlich Fàbrega, enguany la recompensa serà un vermut en finalitzar la setmana, a causa de la COVID-19, perquè s’ha tingut d’anul·lar la sortida que es feia a Port Aventura.

Equip de l'Oficina Jove!

Galeria d'imatges