L’Oficina Jove lliura els dos E-books als guanyadors del sorteig “M’agrada l’Oficina Jove” fet a través de les xarxes socials.

Concretament el sorteig es feia entre l’alumnat de 4rt ESO de la comarca. Al sorteig se’ls hi proposava seguir l’Oficina Jove a xarxes i clicar “m’agrada” a la publicació on s’explicava aquesta iniciativa i hi van participar més d’una vintena d’alumnes dels diferents instituts.

DIVENDRES 15 GENER 2021

NOTA DE PREMSA

Concretament el sorteig es feia entre l’alumnat de 4rt ESO de la comarca. Al sorteig se’ls hi proposava seguir l’Oficina Jove a xarxes i clicar “m’agrada” a la publicació on s’explicava aquesta iniciativa i hi van participar més d’una vintena d’alumnes dels diferents instituts.

Concretament els guanyadors un ha estat entre els alumnes del INS Segarra de Cervera i l’altre entre els alumnes dels dos instituts de Guissona (INS Guissona i FEDAC).

Aquest sorteig es va organitzar en el marc de les presentacions que l’Oficina Jove de la Segarra fa als alumnes de 4rt ESO, i que es van realitzar in situ als instituts durant els mesos d’octubre i novembre.

Pel que fa a les presentacions als instituts, han tingut lloc físicament al INS Segarra de Cervera i als instituts INS Guissona i FEDAC de Guissona als cursos de 1r i 4rt ESO, mentre que al INS A. Torroja de Cervera, com que no deixen entrar ningú extern, s’han realitzat les presentacions virtualment a tots els cursos d’ESO.

Des de l’inici del curs 2020-2021 des de l’Oficina Jove s’han realitzat diferents campanyes i concursos per donar a conèixer els serveis que l’Oficina Jove de la Segarra ofereix a tots els joves de la comarca, guanyant més de 300 seguidors a l’Instagram des de l’inici del curs escolar.

Àrea de comunicació

premsa@ccsegarra.cat – 676491230