al contingut a la navegació Informació de contacte

Una cinquantena de joves participen als camps de treball local de la Segarra

Organitzats per l’Oficina Jove de la Segarra i els ajuntaments de la comarca, aquest estiu un total de 57 nois i noies han participat als camps de treball local en diferents municipis de la comarca

DIMECRES 10 AGOST 2022

El projecte de Camps de Treball Locals de la Segarra, creat l’any 2015 des de l’Oficina Jove de la Segarra de la mà dels ajuntaments de la comarca, i que consisteix en oferir la possibilitat als joves, d’entre 13 i 16 anys empadronats o residents als municipis, de realitzar activitats de voluntariat durant l’estiu al servei del poble, aquest any s’ha centrat en tasques de manteniment, com ara pintar elements de mobiliari urbà o netejar i senyalitzar rutes.

Aquest estiu, els camps de treball han tingut una durada d’entre 1 i 2 setmanes en funció de cada municipi, entre el 27 de juny i el 8 de juliol, i hi han participat un total de 57 joves dels municipis de Tarroja de Segarra, Ribera d'Ondara, Sant Guim de Freixenet i Torà. També s'han organitzat CPL a Cervera i Guissona que han estat organitzats per les àrees de joventut de cadascun dels ajuntaments.

Els i les joves hi participen voluntàriament, però se'ls demana compromís i responsabilitat en les activitats a dur a terme. Una vegada finalitzades les tasques adequadament els i les joves reben una compensació que pot ser l'abonament de la piscina per la temporada d'estiu, o una sortida a Port Aventura, per exemple.

Paral·lelament a l’organització dels Camps de Treball Local, també s’han realitzat diferents tallers sobre gestió emocional a càrrec de l’entitat SEER (Salut i Educació Emocional) i sobre identitat de gènere a càrrec de l’associació Colors de Ponent.

Galeria d'imatges