al contingut a la navegació Informació de contacte

Taller: Jo sento, em sents?

La Xarxa Nacional d’Emancipació Juvenil (XNEJ) a través de l’Oficina Jove de la Segarra, torna a programar xerrades i tallers en diferents àmbits que es duran a terme al llarg de l’any.

L'Ajuntament de Guissona acollirà el segon dels tallers que es faran, que tindrà lloc el divendres, 21 d'octubre, a les 16h al casal jove de Guissona, l'Escorxador.

Selfie - Guissona A4.png

Vols adquirir més seguretat personal fent un ús assertiu? Saber quina imatge projectes en les altres persones? Apunta’t en aquest taller on aprendrem estratègies per motivar-nos, la capacitat de canvi i millora, reflexionar sobre l’autocrítica i practicar el pensament positiu. Està adreçat a joves i fomenta l’autoestima de les pròpies capacitats, l’autocrítica, la motivació…..

Es donaran pautes que ajuden a adquirir un bon autoconcepte i seguretat personal envers l’aprenentatge.
• Aprendre a estimular la motivació personal i a utilitzar estratègies d’automotivació.
• Analitzar les capacitats d’un mateix per a l’aprenentatge.
• Exercitar i practicar el pensament positiu sobre les nostres capacitats d’estudi.
• Utilitzar eines per canviar i millorar les nostres capacitats.
• Reflexionar sobre l’autocrítica i el discurs intern lligat al procés d’aprenentatge.

S’adreça a joves i cal reservar plaça AQUI